Dokument Dostawa i formy płatności określa szczegóły dostawy oraz możliwe formy płatności proponowane przez sklep internetowy działający pod domeną adraiticazegarki.pl
§1. Dostawa
- Wysyłka realizowana jest na terenie Polski.
- W celu uzgodnienia wysyłki do innego kraju należy skontaktować się ze sklepem internetowym pod adresem kontakt@adriaticazegarki.pl.
- Wysyłka na terenie Polski realizowana jest przy współpracy z firmą kurierską InPost.
- Czas realizacji wysyłki to 1 dzień roboczy – chyba, że w opisie produktu podano inny termin – od początku biegu czasu dostawy.
- Czas dostarczenia zamówienia od momentu wysyłki jest deklarowany przez przewoźnika i zazwyczaj wynosi 1 dzień roboczy.
- Regulaminy współpracujących z nami firm kurierskich:
- Kurier InPost:
https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/regulamin-swiadczenia-uslug-pocztowych-i-przewozowych-przez-inpost-sp-z-oo-obowiazujacy-od-23042020.pdf
B. Paczkomaty InPost:
- Mapa paczkomatów jest dostępna na stronie: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat.
- Dostawa wszystkich zegarków Adriatica jest darmowa.
- Pozostałe szczegóły dotyczące zawarcia umowy sprzedaży oraz realizacji zamówienia zawiera §8 i §9 Regulaminu sklepu Internetowego.
§2. Formy płatności
- Płatności można dokonać tradycyjnym przelewem bankowym na rachunek:
ADATIXON Spółka z o.o.
ul. Katowicka 65B/104, 61-131 Poznań
mBank: 25 1140 2004 0000 3502 7997 8722
w tytule podając numer zamówienia.
- Płatności można dokonać przy pomocy płatności elektronicznych.
- Płatności można dokonać kartą płatniczą.
- Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą realizowane są przy współpracy z firmą PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.